perjantai 12. heinäkuuta 2013

Bloggeriksi, bloggaajaksi, blogistiksi vai mikä se oli?

Niin sitten minustakin sitten tuli blogin kirjoittaja pitkän pitkän harkinnan jälkeen. Aluksi minun piti perustaa leivontablogi, no se kariutui siihen, kun päivityksiä olisi tullut melko harvakseltaan. Sitten koulusta pyydettiin mietiskelemään opiskelijablogia, sekin vois olla ihan kiva, mutta ei minun opiskeluistakaan joka päivä olisi kauheasti kirjoteltavaa. Tänä vuonna olen innostunut treenaamisesta lihasten kasvattelu mielessä, joten mietin jo välillä treeniblogia. Sitten keksin, että ehkäpä tämän kaiken voisi yhdistää ja tadaa! Jauhelihapullikastike on valmis julkaistavaksi. Sopivasti kaikkea, yhtä sekavaa kuin jauhelihapullikastike, välillä tasaista kastiketta (tosin minun kastikkeissa paakkuja riittää) ja sitten on niitä vuoren huippuja tai pienempiä mäkiä, lihapullia. 

Blogissani perheillään, opiskellaan, treenataan, leivotaan, työskennellään ja oleillaan. 

Mistä nimi blogille?

Nimi oli seuraava haaste, jonka takia blogin aloitus siirtyi. Olen lukenut paljon erilaisia blogeja ja aina ne erikoisimmat ja yksinkertaisimmat ovat jääneet mieleen. Rakkaan tyttäreni lempiruoka, neidin itse keksimä nimi, jauhelihapullikastike. Aina kun kysyy, että mitä ruokaa tehdään tänään, niin vastaus on: jauhelihapullikastiketta ja nimenomaan i:llä! Nimestä siis kiitos pienelle 2,5 vuotiaalle neidille.


Blogini nimen keksijä LastenPopissa tänään




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti